Inscreva-se! Basta um clique!

Translate

Erotica Madonna ouvindo e cantarolando!


Ouvindo e amando! 
Gosto da Madonna desde os 13...e é só ela vir ao Brasil que me dá um aperto no coração! 

Como eu queria ir gentem!!!!!
********************************
You give me fever
When you kiss me
Fever when you hold me tight
Fever in the morning
Fever all through the night


 Minha cara- Bad Girl
"Something's missing and I don't know why
I always feel the need to hide my feelings from you
Is it me or you that I'm afraid of?
I tell myself I'll show you what I'm made of
Can't bring myself to let you go"

 You say you love me
You're thinking of me
But we're never together
(Bye Bye Baby-Madonna)
Bye bye baby bye bye
It's your turn to cry
That's why we have to say goodbye
So say goodbye

Waiting for you, this waiting
Can't you see I'm waiting for you?
Don't break my heart

Um comentário

  1. Eu confesso, não sou fã, mas tem umas músicas dela antiga que eu curti muito nos anos 80 e gosto até hoje.
    Bjãoooo

    ResponderExcluir

Gotas de felicidade!
Adoro quando leio seu comentário!
Obrigada pelo carinho!

Topo